tiistai 26. elokuuta 2014

Äitin vaatekaapilla

Tänään mä tein löytöretken äitini vaatekaapille ja löysin sieltä monta ihanaa paitamekkoa, esimerkiksi just toi kuvassa oleva. Mä ajattelin aina ettei mun päällä tulla koskaan näkemään marimekkoa. Mä oon tosi ihastunut tohon vaikka aika vesirajamekko onkin :D
Kuten edellisessä postauksessa mainitsinkin nykyisestä parisuhdetilanteestani, nimittäin nyt kun sitä ei ole, niin asiaanhan kuuluu että aloitetaan suuri elämänmuutos ja lähdetään ostamaan uudet lenkkikengät tai muuta vastaavaa. Niin minä tein. Kävin ostamassa uudet juoksukengät vaikka en ole vielä ihan varma jääkö ne koristeeksi edellisten lenkkarien viereen muistuttamaan hetken mielijohteesta vai tuleeko ne tosissaan käyttöön. 
XOXO


8 kommenttia:

  1. Oot niiiin mielettömän kaunis ja sulla on oikeesti hyvä kroppa! Ihailen:)

    VastaaPoista
  2. ihana olet! :) tee vaikka sellanen elämänmuutos että hymyilet puolet enemmän kuin ennen, sulla kun on niin kaunis hymy <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihana sinä <3 niin pitää alkaa sitten tekemään ;D

      Poista
  3. Oletko ostanu Chanelin? Mistä? :))

    VastaaPoista
  4. jokan kerta sanot et postailet enemmän mut et koskaan postaa sit enempää.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks!! Mul on nyt ollu tuhottomasti koulujuttuja ja syksyn kirjotukset niin vähän pakolla pysytelly pois koneelta:/

      Poista

© Arttu Mustonen