maanantai 10. helmikuuta 2014

Wilma haastoi minut tekemään postauksen, missä kerron ensin 11.faktaa minusta ja sen jälkeen vastailen hänen antamiin kysymyksiin. Minun pitäisi haastaa sen jälkeen 11 bloggaajaa, mutta täytyy myöntää etten lue edes niin montaa blogia... joten haastakaa itsenne!! Laitoin mukaan Picasan vanhoja aarteita :D

11. faktaa minusta
1. Olen pienenä soittanut poikkihuilua ja pianoa
2. Olen 7 sisaruksen jälkeen nuorimmainen perheestäni.. selitimpäs epäselvästi, eli joo nuorin olen. 
3. Olen aina asunut Espoossa (jos viime kesää ei oteta mukaan)
4. Olen parantumaton puhelin-addikti
5. Luin pienenä paljon kirjoja, erään ala-asteen kesäloman loputtua leuhkimme kavereideni kesken, kuka oli saanut luettua eniten. En muista sijoitustani mutta olin saanut luettua 22 kirjaa.
6. Käyn lukiota, olen töissä Barona Areenalla ja WEAREL:la promoottorina.
7. Olen tällä hetkellä takkifriikki. Saan aina uuden osa-alueen mihin hullaannun täysin, ja kaupoissa käydessäni en nääkkään muuta.
8. Lempikarkkiani on Maltesers-suklaat, niitä ei huonoksi onnekseni myydä Suomessa ja sen takia laivalla tai muualla ulkomailla käydessäni ruokaympyräni täyttyykin oikeastaan pelkästään Maltesersseilla. Esimerkiksi tajusin Lontoossakin viimeisenä päivänä, että olin jokaisena (5) päivänä syönyt pussin Malterseja.. toisaalta ihan hyvä ettei niitä myydä Suomessa..
9. Haluaisin kultaisen noutajan.
10. Suuria kauneusihanteitani on Cara Delevingne, Barbara Palvin, Adriana Lima, Lindsay Lohan (nuorena), Amanda Berg(nuorempana), Blake Lively....
11. En tiedä yhtään, mihin haluan lukion jälkeen.. 
Wilman kysymykset:
1. Miten kuvailisit omaa tyyliäsi?
- Muuttuva, yllätän välillä itsenikin ostamassa pitkään vihaamiani kuteita. 
2. Unelma-ammattisi?
- Unelmista unelmin jos osaisin kyseistä työtä tehdä, olisi superkoodari joka osaisi hakkeroida kaiken ja voisin tehdä sitä työkseni.. haa. Matemaattinen lahjattomuuteni kuitenkin estää sen..
 3. Entä mitä et voisi ikinä tehdä työksesi?
- Olla esimerkiksi paikassa, missä haisee.. olen todella hajuherkkä ja jos joudun pahanhajuiseen tilaan, alan melkein heti yökkiä..
4. Kuka on suurin idolisi?
- Äitini, sisareni!!
5. Mielestäsi kaunein koskaan kuulemasi kappale?
- Pilaan tämän sillä, etten muista kappaleen nimeä... kauneimpia kuulemiani kappaleita ovat joko klassisia tai missä on täydellisen osuvat sanat.
6. Vakioannoksesi ravintolassa?
- Olen aika tylsä ravintoloissa käydessäni ja tilaan jonkun, mistä tiedän että varmasti pidän.
7. Talosi syttyisi palamaan ja saisit pelastaa sieltä vain 3 esinettä, mitkä ne olisivat? (Ihmisiä ei tarvitse tässä alkaa kantelemaan)
- Teiniaikojen päiväkirjani, kovalevyn+muistitikut, luultavasti nappaisin myös puhelimeni.
8. Kuvaile luonnettasi kolmella samalla kirjaimella alkavalla sanalla!
- leppoisa, laiska, luova(joskus)
9. Kuinka monta kenkäparia omistat? edes noin-määrä ;))
- tosi vaikea alkaa laskemaan:D mut nyt miten yritän muistella niin ainakin 15 tulee mieleen 
10. Jos saisit valita, poistaisitko maailmasta nälänhädän vai rasismin (ikään, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen, rotuun jne liittyen)?
- Nälänhädän. Molemmat mielellään tottakai.
11. Tämän hetken suosikkibloggaajasi?
- Nyt ja on aina ollut She moves in her own way - Krista 
....Yhtään kesää ikävöimättä, Anna

11 kommenttia:

  1. kertoisitko tarkemmin WEAREL:lla työskentelystäsi? mitä toimenkuvaasi kuuluu, kuinka hyödyt siitä yms :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.wearelblogs.com/p/contact.html?m=1 , www.wearemmilaine.fi siinä pari osotetta mistä löytyy tarkemmin, mutta teen promootiotyötä sekä blogini kautta olen saanut monia hauskoja keikkoja, kuten Costo:n liikkeen avajaisjuhlat, Johannes Yrjöllä kuvauksissa yms..

      Poista
  2. miten laitat sun hiukset ain aamusin, jos pidät niit auki? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korkeintaa suoristan ja harvoin käytän lakkaa :-)

      Poista
  3. oi mitä kuvia, kesäkesä tule jo<3

    VastaaPoista
  4. Mistä ostat tavallisimmin vaatteesi, ja oletko sinkku.. Mitkä ovat ovat parhaita muistoja lapsuudestasi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tavallisimmin ostan perus bikbok, h&m yms! En oo sinkku:-) ja parhaita muistoja lapsuudesta varmaan perheen kanssa tehdyt reissut ja jos on ite käyny vaikka vanhemman sisaruksen luona jossain kauempana yms!:)

      Poista
  5. hei tuli yhtäkkiä vaa mielee et osaisitko suositella mistä pk-seudulta kannattaa hakee kesätöitä? :D ku oon nyt pohjosessa ja kesäksi ois tarkotus sinne pk-seudulle suunnata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mult on muutki kysyny mut en tosiaa tiedä!!:D mun pitäs itekki hankkia:D kandee vaa hakee _kaikkiin_ paikkoihin just vaikka jos haluu helsingistä ni hakee eriksee soittaa eri lähikauppoihik yms:)

      Poista

© Arttu Mustonen