keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Kevättä

Tänään on hyvä päivä. Vaikka laturi on rikki enkä herännyt herätyskelloon ja nukuin puolille päivin, en jaksanut jatkaa unia vaan nauttia tosta auringosta ennenkuin takatalvi tulee ja menin terassille istumaan lämpimään ja sen jälkeen tein aamupalan sänkyyn. Oon ollut epäaktiivinen täällä, mä aion heti kun pääsen töihin kesällä ostaa paremman kameran ja postata ihan liikaa. Koulu ei enään ärsytä, töihin on tosi kiva mennä ja suunnitelmat ensi kesää varten suurenee koko ajan!
Oon onnellinen! Mä oon nyt puolen vuoden aikana kasvanut paljon ja löytänyt omaa itseäni enemmän. On tapahtunut tosi paljon, vaikka toisaalta ei mitään. Asioita, mitkä on laittanut itseni kasvamaan ja miettimään oman haluaman tien kulkea. Tottakai vanhetessa asiat muuttuu, ja ympärillä olevat ihmiset muuttuu yhtä paljon kuin itse. Nyt kuitenkin on tosi levollinen olo sisällä kun todella on sinut itsensä kanssa. Ehkä tää tämän talven aikana meneillään ollut itsensätutkiskelu on tehnyt hyvää!:D 
Täytin tosiaan muutama viikko sitten helmikuun lopussa 19 vuotta ja tänä vuonna se synttäreiden odottaminen oli erilaista, oikeestaan ärsyttää todella paljon huomata että taas vuosi meni sujahduksessa! Jos tämä vuosi menee yhtä nopeasti kuin viime vuosi, en halua ajatellakaan kuinka nopeasti olenkin jo kohta kolmekymppinen..


12 kommenttia:

  1. kiva postaus! :) millä kameralla kuvaat nyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla!=) mulla on ollut nyt vaikka kuinka monta vuotta toi canon 1000d :D asetuksien muokkaamisen ansiosta kuvista saa ihan menetteleviä mutta ei tarpeeks ;D

      Poista
  2. Miten joku voikaan olla noin täydellinen! oon ihaillu sua jo tosi tosi pitkään! seuraan jopa instassaki :P ja mä en tajuu miten sä saat näin upeita kuvia?? ja sitte viellä että sää oot kyllä kuihtunu :) ookko laihuttanu tai jotain iha tarkoituksella? ei sillä että sulla koskan mitään ylimäärästä ois ollukkaan! tää varmaa kuulosta jo ihan ylli ampuvalta kommentilta mutta mun mielestä sä oot vaan ihan täykkäri :] ♥
    ps. yritän aina vähän matkii sun tyylii ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah en tiiä onko joku laittanu tän sarkasmilla vai ei:D jos ei niin ihana kommentti!!♥ en oo kyllä kuihtunu, en oo laihduttanut enkä kyllä tietääkseni laihtunutkaan;D ehkä löysät vaatteet tehny tehtävänsä:D häkellyn kehuistasi;D♥♥

      Poista
    2. Haha tätä mä pelkäsinki että tää kuulostais sarkasmilta mutta ei oo kyllä sitä!! ihan tota mieltä oon :]

      Poista
  3. tää sun blogi on ihana! ��

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus ja muutenkin ihana blogi!<3 Mitä muuten harrastat?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:)♥ lenkkeilen sillon tällön xD en sinänsä mitää vakituista:)

      Poista
  5. tykkään tästä sun blogista tosi paljon!:)

    VastaaPoista

© Arttu Mustonen